יהודה לוינגר: "סמוטריץ ניהל איתנו מו"מ לא הוגן"

    אבי יעקב No Comments on יהודה לוינגר: "סמוטריץ ניהל איתנו מו"מ לא הוגן"

    איש מפלגת 'הבית היהודי', יהודה לוינגר בראיון לקול חי: "אני מאשים את סמוטריץ בניהול משא ומתן לא הוגן ובשתלטנות ויהירות. אנחנו באנו בידיים נקיות, ידענו בדיוק מה אומרים הסקרים, הגענו להסכמים ומי שפוצץ אותם בסופו של דבר זה סמוטריץ'"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש מפלגת 'הבית היהודי', יהודה לוינגר מאשים את יו"ר רשימת הציונות הדתית בניהול משא ומתן לא הוגן: "הבית היהודי עדיין קיימת וגם תמשיך להיות אבל לצערנו בלי נציגות בכנסת בקדנציה הנוכחית. הטעות הייתה בניסיון לחיבור עם סמוטריץ' שהתנהל איתנו בצורה מאוד לא הגונה במשא ומתן. מצדנו הייתה טעות שלא הלכנו למשא ומתן עם ימינה במקביל למו"מ עם סמוטריץ'".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר סמוטריץ': "היו דיבורים גם עם עוצמה יהודית וגם עם בנט, אבל זה לא הבשיל אפילו למו"מ משום שההתחייבות של היו"ר חגית משה כלפי חברי המרכז הייתה להביא קודם כל לאיחוד של 2 המפלגות, הבית היהודי והציונות הדתית".

    לדבריו "זה נכון שבסקרים האחרונים הבית היהודי זכתה לפחות מאחוז; אני מאשים את סמוטריץ בניהול משא ומתן לא הוגן ובשתלטנות ויהירות. אנחנו באנו בידיים נקיות, ידענו בדיוק מה אומרים הסקרים, הגענו להסכמים ומי שפוצץ אותם בסופו של דבר זה סמוטריץ'".

    לוינגר מאשים גם את יו"ר ימינה במצבה הנוכחי של הבית היהודי: "נפתלי בנט כשפרש במועד א', חודש לפני הבחירות, השאיר אותנו המומים. הוא בעצם פירק את המפד"ל ההיסטורית. אחרי 45 שנים של פעילות במפד"ל ההיסטורית היום אני לא מרגיש מחויב אז אני יכול להצביע למפלגות אחרות, למשל לליכוד שבע"ה תרכיב את הממשלה. אני קורא לחברי לא להצביע לסמוטריץ'".



    0 תגובות